Na hře pracuje až 500 vývojářů.
Starfield prozatím rozděluje herní komunitu na dvě poloviny, co je ale předem jasné je fakt, že jde o zatím největší projekt Bethesdy. Už dříve to tvrdilo samotné studio, v tuto chvíli to potvrzuje i jeden z bývalých vývojářů Nate Purkeypile.
Velikost toho projektu je hlavní věc, která je jiná. Fallout 3 a 4, Skyrim, na tom pracoval jeden tým. Na Fallout 76 pracovaly dva týmy, občas jsme měli pomoc z Montrealu, ale jinak to byl hlavně Austin a Maryland. Ale Starfield je mnohem větší projekt, pracuje na tom asi 500 lidí. Na Fallout 76 pracovalo maximálně 200 vývojářů.
To tvrdí Purkeypile, který v Bethesdě pracoval 14 let a podílel se na celé řadě her. Sám pak prozradil, že na úplně nové značce a Starfieldu samotném je nejhorší obrovské množství práce a detailů, které je potřeba vymyslet.
Je tu spousta věcí, které musíte řešit, a to i maličkosti, jako třeba - jaký tvar mají kovové panely? Jak je spojit dohromady? Jakou budou mít barvu a z jakých materiálů mají být? Jak ukázat rozdíly mezi jednotlivými oblastmi? Je to mnohem těžší, než když si řeknete, že budete dělat pokračování nějaké hry. Musíte vymyslet všechno a byli byste překvapeni z toho, kolik kovových panelů vzniklo v konceptové fázi.