Vývojáři se tak nemusí ptát a DLSS rovnou použít.
Není to zase tak dávno, co AMD odhalilo svou odpověď na technologii DLSS s názvem Fidelity FX. Konkurence navíc vytasila skvělou zprávu, a to že technologie je dostupná volně ke stažení, díky čemuž si vývojáři mohli soubory stáhnout a zcela volně aplikovat do své hry.
To se ale NVIDII očividně moc nelíbilo a odpovědělo stejně – tedy zpřístupnilo technologii DLSS zcela volně ke stažení. Zatímco dříve se tak vývojáři museli o možnost použít DLSS přihlásit, nyní to už není nutné a vylepšení hry pomocí umělé technologie tak nyní dovolují obě barikády grafické války.
Zrovna nedávno se s podporou DLSS vytasilo například Red Dead Redemption 2, technologii ale přebírají i další a další tvůrci a dovolují tak majitelům novějších grafických karet si hru ještě o něco zkrášlit či vylepšit snímky za sekundu.