Nový díl se zatím nekoná.
8 let trvalo, než si Ubisoft vzpomněl, že vlastně stále vlastní sérii Splinter Cell. Dlouhá léta se studio k sérii nijak nevyjadřovalo, až v posledních letech začalo Sama Fishera dodávat do jiných titulů pod francouzským konglomerátem. Po nespočetném množství spekulací nám ale studio
Ubisoft představil remake Splinter Cellu, a to pomocí dlouhého videa, kde se vývojáři vyjadřují k tomu, proč došlo právě k remaku a co tak dlouho trvalo. Údajně je velice důležité se nad zpracováním zamyslet, a to vzhledem k jinému vkusu hráčů i posunu celkové hratelnosti. Remake bude stále tvořen s velkou inspirací k původnímu dílu, a to zejména tím, že stále půjde hlavně o stealth – open-world se tak, alespoň zatím, nekoná.
Jsou tu věci, které bude nutné postavit úplně od začátku tak, aby vyhovovaly moderní hratelnosti. I s tím ale musíme myslet na to, jak naprosto zachovat atmosféru a pocit z hraní původního Splinter Cellu. Chceme nadchnout a překvapit nové hráče, zároveň se ale ujistit tím, že když navrátivší hráč vezme ovladač a zapne hru, oddychne si s větou „Jo, zvládli to.
Je důležité zmínit, že oznámení přišlo na úplném začátku vývoje, potrvá tedy ještě nějakou dobu, než se vývoj vůbec posune k hratelné ukázce. Už teď víme, že si tvorbu střihne studio Ubisoft Toronto, autory enginu Snowdrop, na kterém samotný remake poběží.