Nerf Sage, remake her, anonymní režim a další změny.
Do hry se dostává nová aktualizace, která přináší velkou řadu balančních úprav. Změněny byly schopnosti agentů i samotné zbraně. Observer dostál mnoha potřebných vylepšení a Riot vytvořil i anonymní režim, který skryje vaši přezdívku ve hře.
Obsah
Balanční změny
Agenti
Sage
- Heal
- Hodnota vyléčení snížena: 100 HP za 5 vteřin → 60 HP za 5 vteřin
- Hodnota vyléčení sebe sama snížena: 100 HP za 5 vteřin → 60 HP za 10 vteřin
- Slow Orb
- Rozsah pokrytí při dopadu snížen o 30 %.
- Barrier Orb
- Cena schopnosti snížena: 400 → 300
- Tvorba zdi: Zeď se vytváří se 400 HP. Po 3 vteřinách se zeď zformuje a dosáhne 800 HP.
Killjoy
- Nanoswarm
- Přidána krátká prodleva, než začne schopnost udělovat poškození.
- Poškození za vteřinu sníženo: 60 → 40
- Upraven vzhled, aby bylo snadnější rozpoznat položený granát na zemi. Rovněž se lehce zvýšil hlasitost schopnosti.
- Turret
- Věžička již není odhalena šípem od Sovy.
- Lépe střílí na poslední známé místo nepřítele.
Viper
- Toxic Screen
- Schopnost může být použitá ještě před začátkem kola a působí skrz zdi, které zmizí po fázi nákupu.
- Zeď se aktivuje po celé délce rychleji.
- Decay
- Nově nepůsobí na spojence.
- Viper's Pit
- Oblast zabraná schopností se po aktivaci zobrazuje na minimapě.
Breach
- Flashpoint
- Flashnutí mimo úhel pohledu upraveno, aby odpovídalo efektu ostatních flashů ve hře.
- Počet nabití schopnosti zvýšen: 2 → 3.
- Snížen čas, za kterou se schopnost použije: 0,6 → 0,5 vteřiny.
- Rolling Thunder
- Opoždění výbuchů sníženo: 0.3 → 0,255 vteřiny.
- Concussion
- Nyní oddálí zaměřování a zabrání opětovnému přiblížení zaměřování při použití schopnosti.
Sova
- Upravena fyzika kápě.
- Upraven vzhled rukou.
Zbraně
Všechny brokovnice
- Pokud obdržíte headshot od brokovnice, odhodí vás zbraň malinko méně, než u ostatních zbraní.
- Při zásahu nepřítele ve vzdálenosti 10 a více metrů se aplikují jiná pravidla:
- Pouze 30% zpomalení na 0,5 vteřiny s plynulou křivkou nabrání plné rychlosti běhu.
Shorty
- Snížení poškození nastává při kratší vzdálenosti: 9 → 7 metrů.
- Sníženo znásobení poškození při headshotu: 3x → 2x.
Judge
- Cena zvýšena: 1500 → 1600
Vandal
- Rychlost střelby zvýšena: 9,25 → 9,75
- Zvýšeno poškození: 39 → 40
Zobrazování zásahu cíle
- Vizuální efekt při zásahu se nyní zobrazuje přímo na charakteru a zůstává na něm. Původně se efekt připnul na jedno místo v prostoru vzhledem k mapě.
- Navíc přímo na straně klienta bude vygenerován menší efekt zásahu ještě, než dojde k potvrzení ze strany serveru.
- Upraveny jiskry při zásahu cíle. Konkrétně tvar a barva.
- Upraven efekt headshotu, který zobrazuje méně jisker i krve.
Rankedy
Remake
- Pokud zápas začne v poměru 4v5 (a podobných), můžou hráči odhlasovat ukončení hry.
- Možnost hlasování o remaku se aktivuje, pokud hráč není napojený od začátku nákupní fáze až do konce prvního kola.
- Hráči musí pro remake napsat do chatu /remake.
- Všichni napojení hráči daného týmu musí s remakem souhlasit
- Hlasování trvá po dobu nákupu před druhým kolem.
- Remaknutý zápas se nezobrazí v historii. Napojení hráči neobdrží žádné XP ani úpravu MMR. Odpojenému hráči se sníží MMR jako za klasickou prohru a obdrží trest stejný, jako by byl odpojený v průběhu celého zápasu.
Act Ranky
-
Upraven vzhled, aby lépe rozlišil výhry na jednotlivých rancích.
- Upraveny některé popisky o nemožnosti hrát rankedy, pokud nemáte odehraný dostatečný počet nehodnocených her.
- Především aby bylo jasné, že do těchto nehodnocených her se nepočítá Deathmatch a Spike Rush.
Další změny
- Observer si může zapnout linie pohledu hráčů. (klávesa R)
- Observer si může vybrat, které obrysy hráčů chce zobrazovat.
- Pokud máte vypnutá mrtvá těla, značky úmrtí nově respektují nastavení barvosleposti.
- Klávesové zkratky observerů by se měly správně ukládat.
- Observer nově může vidět množství peněz u hráče, kterého aktuálně sleduje.
- Přidáno nastavení pro vypnutí uživatelského rozhraní.
- Přidáno nastavení pro vypnutí crosshairu.
- Observer může v nastavení vypnout zobrazování rukou při sledování hráče z pohledu první osoby.
- Observer může přepínat mezi klasickou barvou crosshairu a týmovou.
Anonymní režim
- Lze si schovat jméno ve hře. To uvidí jen hráči v párty.
- Lze si schovat jména ostatních hráčů, kteří nejsou v párty.
- V obou případech je nahradí jména agentů.
- Anonymní režim je platný od výběru agentů až po konec hry.
- Přidána možnost automaticky odmítat žádosti o přátelství.
Opravy chyb
- Opravena chyba, dvou surrenderů obou ve stejný moment. Druhý v pořadí se před opravou nepodařilo spustit.
- Opravena chyba, kdy Act Rank popisek se zobrazil anglicky, když byl zvolen jiný jazyk.