Do hry se dostává nová aktualizace, která přináší velkou řadu balančních úprav. Změněny byly schopnosti agentů i samotné zbraně. Observer dostál mnoha potřebných vylepšení a Riot vytvořil i anonymní režim, který skryje vaši přezdívku ve hře.

Obsah


Balanční změny

Agenti

Sage

  • Heal
    • Hodnota vyléčení snížena: 100 HP za 5 vteřin → 60 HP za 5 vteřin
    • Hodnota vyléčení sebe sama snížena: 100 HP za 5 vteřin → 60 HP za 10 vteřin
  • Slow Orb
    • Rozsah pokrytí při dopadu snížen o 30 %.
  • Barrier Orb
    • Cena schopnosti snížena: 400 → 300
    • Tvorba zdi: Zeď se vytváří se 400 HP. Po 3 vteřinách se zeď zformuje a dosáhne 800 HP.

Killjoy

  • Nanoswarm
    • Přidána krátká prodleva, než začne schopnost udělovat poškození.
    • Poškození za vteřinu sníženo: 60 → 40
    • Upraven vzhled, aby bylo snadnější rozpoznat položený granát na zemi. Rovněž se lehce zvýšil hlasitost schopnosti.
  • Turret
    • Věžička již není odhalena šípem od Sovy.
    • Lépe střílí na poslední známé místo nepřítele.

Viper

  • Toxic Screen
    • Schopnost může být použitá ještě před začátkem kola a působí skrz zdi, které zmizí po fázi nákupu.
    • Zeď se aktivuje po celé délce rychleji.
  • Decay
    • Nově nepůsobí na spojence.
  • Viper's Pit
    • Oblast zabraná schopností se po aktivaci zobrazuje na minimapě.

Breach

  • Flashpoint
    • Flashnutí mimo úhel pohledu upraveno, aby odpovídalo efektu ostatních flashů ve hře.
    • Počet nabití schopnosti zvýšen: 2 → 3.
    • Snížen čas, za kterou se schopnost použije: 0,6 → 0,5 vteřiny.
  • Rolling Thunder
    • Opoždění výbuchů sníženo: 0.3 → 0,255 vteřiny.
  • Concussion
    • Nyní oddálí zaměřování a zabrání opětovnému přiblížení zaměřování při použití schopnosti.

Sova

  • Upravena fyzika kápě.
  • Upraven vzhled rukou.

Zbraně

Všechny brokovnice

  • Pokud obdržíte headshot od brokovnice, odhodí vás zbraň malinko méně, než u ostatních zbraní.
  • Při zásahu nepřítele ve vzdálenosti 10 a více metrů se aplikují jiná pravidla:
    • Pouze 30% zpomalení na 0,5 vteřiny s plynulou křivkou nabrání plné rychlosti běhu.

Shorty

  • Snížení poškození nastává při kratší vzdálenosti: 9 → 7 metrů.
  • Sníženo znásobení poškození při headshotu: 3x → 2x.

Judge

  • Cena zvýšena: 1500 → 1600

Vandal

  • Rychlost střelby zvýšena: 9,25 → 9,75
  • Zvýšeno poškození: 39 → 40

Zobrazování zásahu cíle

  • Vizuální efekt při zásahu se nyní zobrazuje přímo na charakteru a zůstává na něm. Původně se efekt připnul na jedno místo v prostoru vzhledem k mapě.
  • Navíc přímo na straně klienta bude vygenerován menší efekt zásahu ještě, než dojde k potvrzení ze strany serveru.
  • Upraveny jiskry při zásahu cíle. Konkrétně tvar a barva.
  • Upraven efekt headshotu, který zobrazuje méně jisker i krve.

Rankedy

Remake

  • Pokud zápas začne v poměru 4v5 (a podobných), můžou hráči odhlasovat ukončení hry.
  • Možnost hlasování o remaku se aktivuje, pokud hráč není napojený od začátku nákupní fáze až do konce prvního kola.
  • Hráči musí pro remake napsat do chatu /remake.
  • Všichni napojení hráči daného týmu musí s remakem souhlasit
  • Hlasování trvá po dobu nákupu před druhým kolem.
  • Remaknutý zápas se nezobrazí v historii. Napojení hráči neobdrží žádné XP ani úpravu MMR. Odpojenému hráči se sníží MMR jako za klasickou prohru a obdrží trest stejný, jako by byl odpojený v průběhu celého zápasu.

Act Ranky

  • Upraven vzhled, aby lépe rozlišil výhry na jednotlivých rancích.

  • Upraveny některé popisky o nemožnosti hrát rankedy, pokud nemáte odehraný dostatečný počet nehodnocených her.
    • Především aby bylo jasné, že do těchto nehodnocených her se nepočítá Deathmatch a Spike Rush.

Další změny

  • Observer si může zapnout linie pohledu hráčů. (klávesa R)
  • Observer si může vybrat, které obrysy hráčů chce zobrazovat.
  • Pokud máte vypnutá mrtvá těla, značky úmrtí nově respektují nastavení barvosleposti.
  • Klávesové zkratky observerů by se měly správně ukládat.
  • Observer nově může vidět množství peněz u hráče, kterého aktuálně sleduje.
  • Přidáno nastavení pro vypnutí uživatelského rozhraní.
  • Přidáno nastavení pro vypnutí crosshairu.
  • Observer může v nastavení vypnout zobrazování rukou při sledování hráče z pohledu první osoby.
  • Observer může přepínat mezi klasickou barvou crosshairu a týmovou.

Anonymní režim

  • Lze si schovat jméno ve hře. To uvidí jen hráči v párty.
  • Lze si schovat jména ostatních hráčů, kteří nejsou v párty.
  • V obou případech je nahradí jména agentů.
  • Anonymní režim je platný od výběru agentů až po konec hry.
  • Přidána možnost automaticky odmítat žádosti o přátelství.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, dvou surrenderů obou ve stejný moment. Druhý v pořadí se před opravou nepodařilo spustit.
  • Opravena chyba, kdy Act Rank popisek se zobrazil anglicky, když byl zvolen jiný jazyk.