Nemožné se stalo skutečností, Cypher se dočkal buffu.
Po dvoutýdenní pauze přichází dlouho očekávaný patch s velmi potřebným buffem pro Cyphera, neméně vítaným nerfem pro Fade a několika bugfixy nového agenta Harbora. Toxičtí hráči už si navíc do chatu moc nenapíšou.
Agenti
Cypher
Velmi opomíjený agent, který se proslavil především tím, že ho Riot pravidelně zabíjí v každém cinematicu, se konečně dočkal alespoň trochy lásky.
Trapwire (C)
- Maximální délka prodloužena 1000 → 1500
Neural Theft (X)
- Cypher odhalí své oponenty po aktivaci ultimátní schopnosti 2x; jednou po aktivaci, podruhé po 4 vteřinách.
- Ruší se časové okno k aktivování schopnosti na mrtvém nepříteli.
- Dosah schopnosti zvýšen 1200 → 1800
Další změny
- Vizuální update žluté siluety zobrazené po označení nepřítele kamerou, či Neural Theftem.
- Silueta zmizí, pokud se dostane označený nepřítel do hráčovi vize.
- Spycam a Trapwire už nebude zničitelný abilitami spojenců.
Fade
Celkový nerf pro Fade a především její prowlery, proti kterým hráči (nejen podle Riotu) nemají moc možností counter-playů.
Prowler (C)
- Doba trvání (bez nalezení stopy) 3 → 2.5 sec
- Delay na zakousnutí-se do nepřítele zvýšen 0.4 → 0.6 sec
- Hitboxy upraveny, aby víc odpovídaly realitě.
- Trvání Nearsight efektu sníženo 3.5 → 2.75 sec
- Prowler zmizí a neaplikuje debuff, pokud se jeho target teleportuje pryč dřív, než Prowler dokončí animaci.
Nightfall (X)
- Cena zvýšena 7 → 8
Harbor
Menší buff pro nového agenta.
Cascade (C)
- Zvýšen počet koupitelných chargů 1 → 2
Úprava herních systémů
Rychlé hodnocení psaného textu
- Riot přidává další nástroj boje proti toxicitě ve hře. Hráči posílající urážlivé zprávy do chatu budou automaticky mutováni. Systém bude prozatím funkční pouze na NA serveru.
- Podobný systém před nedávnem přišel také do League of Legends. Pokud bude fungovat stejně, hráč bude mute dostávat do konce dané hry po napsání některého ze zakázaných slov.
Obecné úpravy
- Pod odezvě od hráčů se do menu vrací otevření kterékoli záložky (Home, Battlepass, Agents, Career, Collection, Store) v menu jediným kliknutím.
Úpravy map
- Otevíratelné dveře budou ničit umisťovatelné objekty v okamžiku kontaktu s nimi namísto ničení až ve chvíli zavření dveří.
Opravy chyb
Agenti
Astra
- Opravena chyba, při které Astra mohla na začátku kola vytvořit falešný smoke stažením hvězdy dřív, než se hvězda načetla.
Chamber
- Opravena chyba, která zabraňovala Chamberovi v equipnutí zbraně na začátku nového kola.
Harbor
- Opravena chyba, při níž nepřátelé mohli na minimapě vidět Harborovu schopnost Cascade, pokud ji měli ve vizi.
- Cascade se už nebude chybně zobrazovat pod mapou.
- Opravena chyba umisťovacího markeru na minimapě u ability Cascade, který se zkracoval, pokud Harbor koukal nahoru, nebo dolu.
- Opravena chyba umisťovacího markeru na minimapě u ability Cascade, který špatně ukazoval vzdálenost, kam až se abilita dostane.