Po dvoutýdenní pauze přichází dlouho očekávaný patch s velmi potřebným buffem pro Cyphera, neméně vítaným nerfem pro Fade a několika bugfixy nového agenta Harbora. Toxičtí hráči už si navíc do chatu moc nenapíšou.

Agenti

Cypher

Velmi opomíjený agent, který se proslavil především tím, že ho Riot pravidelně zabíjí v každém cinematicu, se konečně dočkal alespoň trochy lásky. 

Trapwire (C)

  • Maximální délka prodloužena 1000 → 1500

Neural Theft (X)

  • Cypher odhalí své oponenty po aktivaci ultimátní schopnosti 2x; jednou po aktivaci, podruhé po 4 vteřinách.
  • Ruší se časové okno k aktivování schopnosti na mrtvém nepříteli.
  • Dosah schopnosti zvýšen 1200 → 1800

Další změny

  • Vizuální update žluté siluety zobrazené po označení nepřítele kamerou, či Neural Theftem.
  • Silueta zmizí, pokud se dostane označený nepřítel do hráčovi vize.
  • Spycam a Trapwire už nebude zničitelný abilitami spojenců.

Fade

Celkový nerf pro Fade a především její prowlery, proti kterým hráči (nejen podle Riotu) nemají moc možností counter-playů.

Prowler (C)

  • Doba trvání (bez nalezení stopy) 3 → 2.5 sec
  • Delay na zakousnutí-se do nepřítele zvýšen 0.4 → 0.6 sec
  • Hitboxy upraveny, aby víc odpovídaly realitě.
  • Trvání Nearsight efektu sníženo 3.5 → 2.75 sec
  • Prowler zmizí a neaplikuje debuff, pokud se jeho target teleportuje pryč dřív, než Prowler dokončí animaci.

Nightfall (X)

  • Cena zvýšena 7 → 8

Harbor

Menší buff pro nového agenta.

Cascade (C)

  • Zvýšen počet koupitelných chargů 1 → 2

Úprava herních systémů

Rychlé hodnocení psaného textu

  • Riot přidává další nástroj boje proti toxicitě ve hře. Hráči posílající urážlivé zprávy do chatu budou automaticky mutováni. Systém bude prozatím funkční pouze na NA serveru.
    • Podobný systém před nedávnem přišel také do League of Legends. Pokud bude fungovat stejně, hráč bude mute dostávat do konce dané hry po napsání některého ze zakázaných slov.

Obecné úpravy

  • Pod odezvě od hráčů se do menu vrací otevření kterékoli záložky (Home, Battlepass, Agents, Career, Collection, Store) v menu jediným kliknutím. 

Úpravy map

  • Otevíratelné dveře budou ničit umisťovatelné objekty v okamžiku kontaktu s nimi namísto ničení až ve chvíli zavření dveří.

Opravy chyb

Agenti

Astra

  • Opravena chyba, při které Astra mohla na začátku kola vytvořit falešný smoke stažením hvězdy dřív, než se hvězda načetla.

Chamber

  • Opravena chyba, která zabraňovala Chamberovi v equipnutí zbraně na začátku nového kola.

Harbor

  • Opravena chyba, při níž nepřátelé mohli na minimapě vidět Harborovu schopnost Cascade, pokud ji měli ve vizi.
  • Cascade se už nebude chybně zobrazovat pod mapou.
  • Opravena chyba umisťovacího markeru na minimapě u ability Cascade, který se zkracoval, pokud Harbor koukal nahoru, nebo dolu.
  • Opravena chyba umisťovacího markeru na minimapě u ability Cascade, který špatně ukazoval vzdálenost, kam až se abilita dostane.