Autoři rozsáhlého survivalu v otevřeném vesmíru No Man's Sky pracují na novince Light No Fire, která bude víc v žánru fantasy než sci-fi. Dle jejich slov se má jednat o ještě víc imerzní zážitek, než fanoušci mohli zažít u předchozí hry. Traileru z The Game Awards navíc ukázal mnoho záběrů přímo z hraní.
Zakladatel Hello Games, tvůrců rozsáhlého survivalu No Man's Sky, Sean Murray vystoupil během udílení ocenění The Game Awards, aby představil zbrusu nové dílo studia s názvem Light No Fire. Má se jednat o mnohem ambicióznější projekt nabízející víc imerze než jeho předchůdce, který se odehrává v obřím fantasy světě. Více než dvouminutová ukázka pak odhalila několik záběrů přímo z hraní, což fanouškům umožnilo si udělat obrázek o tom, co je nejspíš po vydání hry čeká.
Light No Fire se bude odehrávat v procedurálně generované fantasy Zemi v životní velikosti a s obrovskou rozmanitostí. Sám Murray ji popsal jako svět bez hranic, kde se hráči mohou setkávat a společně se vydávat na dobrodružství, což zakládá představu, že hra bude sdílet stejný druh herních hodnot, jaké jsou k vidění v No Man's Sky. To potvrzuje i samotný trailer, ve kterém bylo možné zahlédnout mimo jiné rozsáhlé krajiny, podvodní biomy, škálovatelná pohoří, multiplayer, stavění budov i jízdu na dracích.
Murray zdůraznil, že svět má být větší než Země doplněný skutečnými horami, nejspíš tím myslel v měřítku, jelikož videoherní hory by ve skutečnosti byly dokonce větší než Mount Everest. Dále se zde budou vyskytovat rozmanité kontinenty oddělené oceány, do kterých se budou vlévat řeky protínající různorodé krajiny. Všechny biotopy dostanou vlastní, jedinečnou faunu i flóru, což ostatně bylo vidět i v traileru. Taky bude možné osedlat různá stvoření, například přerostlé ptáky nebo dokonce i draky.
Důležitou součástí má být režim pro více hráčů, ostatně v tomto žánru je pravidlem, že ve více lidech se to lépe táhne a celý zážitek ze hry je mnohem lepší. Nemá taky chybět spolupráce při soubojích, průzkumech, sbírání potravin a surovin nebo stavbách.
Oproti No Man's Sky v novince nejspíš nebude cestování mezi planetami, na druhou stranu se vývojáři snaží jeden svět vytvořit co nejvíc rozmanitý, což je svým způsobem i ponaučení z předešlé hry. Jí totiž hráči vyčítali, že sice nabízí téměř nekonečné množství planet, ale ty se právě příliš neliší. Fanoušci pak kvůli podobným logům her diskutují, zda se má jednat o stejné univerzum.
To se nejspíš dozvíme až v dalších měsících spolu s datem vydání. Zatím pouze můžeme přidat Light No Fire do seznamu přání na Steamu, kde je hra dostupná.